loading...
پرینت و فتوکپی ارزان اطلس
طراحان اطلس بازدید : 79 دوشنبه 12 اسفند 1398 نظرات (1)

 

آیا شما به دنبال تحت تاثیر قرارگرفتن مشتریان بالقوه و یا معرفی کسب کار خود در خیابان ها هستید؟

 

 به طوری که بتوانید با هزینه حداقلی حداکثر استفاده را از تبلیغات ببرید؟

 

ساده ترین و راحت ترین راه این است که شما می توانید با استفاده از چاپ تراکت و با حداقل هزینه در حجم وسیعی از سطح شهر کسب و کار و یا محصول خود را معرفی نمایید.

 

ما در چاپ اطلس می توانیم طرح های شما را در کاغذهای متنوع و در سایزهای متفاوت و با بالاترین کیفیت و سازگار با محیط زیست چاپ و در کوتاه ترین زمان ممکن به شما تحویل دهیم.

 

 

 

تراکت بدون شک یکی از ابزارهای مهم و مقرون به صرفه بازاریابی است، که برای معرفی یک محصول یا تبلیغ یک خدمت جدید و بسیاری مواردی دیگر استفاده می شود. اگر شما فکر می‌کنید با حضور شبکه های اجتماعی بازاریابی از طریق تراکت منسوخ شده است سخت در اشتباه هستید. تراکت‌ها همچنان با خلاقیت در طراحی و ارسال پیام درست به مشتری راه خوبی برای فروش هستند.

 

1 ) تراکت سبک و برای خواندن بسیار مناسب است.

 

تراکت‌ها حاوی اطلاعات اولیه اما ارزش‌مندی برای مشتریان شما هستند، تمام اطلاعات بر روی یک تراکت فقط با یک چرخش کاغذ قابل خواندن است.

 

باید توجه داشت از عنوان درشت و مناسب برای جلب توجه اولیه استفاده کنیم.


 

2 ) تراکت یکی از راه‌های مقرون به صرفه تبلیغات است.

 

تراکت ارزانترین اقلام چاپی است. برای چاپ تراکت نیازی به هزینه زیاد ندارید شما بیشتر برای بر نحوه توزیع تراکت نظارت بیشتری داشته باشید در ساده ترین حالت میتوانید با دستگاه کپی 100 عدد تراکت برای خود چاپ کنید و تلاش کنید به 100 نفر مشتری واقعی تراکت‌ها را برسانید.


3 ) انگیزه بسازید.

 

به تراکت خود کد تخفیف اضافه کنید یا کوپن خرید قرار دهید این یک راه عالی برای جلب توجه مشتریان شما و آگاهی اولیه است. میتوانید به 10 نفر اول که این تراکت را برای شما برگرداند تخفیف قائل شوید این یک راه برای افزایش انگیزه خرید است.


 

4 ) به افراد بیشتری دسترسی دارید.

 

در چاپ تراکت هرچه تیراژ یا تعداد بالاتر برود هزینه هر نسخه پایین تر می‌آید و با چاپ بیشتر به تعداد افراد بیشتری دسترسی دارید و میتوانید پیام تبلیغاتی خود را با افراد بیشتری به اشتراک بگذارید.


 

5 ) تاثیر بیشتری بگذارید.

 

زمان مشاهده تبلیغ در شبکه های اجتماعی حدود ۲ ثانیه برآورد شده اما تراکت شما می‌تواند تا مدت ها روی یخچال، روی میز یا کشوی افراد باشد.


 

6 ) افراد صحیح را انتخاب کنید.

 

ما همیشه دوست داریم سرمایه‌گذاری که بر روی تبیغات و بازاریابی میکنیم به بیشترین میزان فروش منجر شود بازایابی تراکت باعث میشود که هوشمندانه عمل کنید مثلا اگر مزون لباس برای خانوم‌ها داشته باشید میتوانید تراکت خود را در یک آرایشگاه یا لوازم آرایش فروشی خانوم‌ها قرار دهید و با تبادل تراکت با همان افراد شبکه فروش خود را گسترش دهید و مطمئن باشید که پیام شما درست به مخاطبتان می‌ رسد.

 

 

 

نتیجه گیری :

 

اگر به دنبال راهی برای تبلیغ محصولات، خدمات یا پیشنهادهای ویژه خود هستید میتوانید از تراکت استفاده کنید که یک ابزار بازاریابی قوی اما مقرون به صرفه می باشد.

 

شما فقط باید در طراحی تراکت سادگی را مد نظر قرار دهید و بهترین راه توزیع را برای آن انتخاب کنید، تراکت ها کار خودشان را انجام می‌دهند.

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 984
  • بازدید کلی : 4,084